miercuri, 27 februarie 2013

Fotografia de nunta. Un domeniu in care am intrat acum 10 ani. Ce imi place cel mai mult in acest domeniu? Este simplu: fotografia de nunta te solicita, fotografia de nunta face sa gandesti, fotografia de nunta te face sa iti impingi imaginatia la limita. Un fotogtraf nunta trebuie sa aibe atat resurse fizice cat si resurse de imaginatie. Tot timpul trebuie sa inventezi ceva nou sa tii stacheata sus. din pacate daca vei cauta pe google fotograf nunta bucuresti o sa aveti multe surprize. uni isi spun fotograf profesionist nunta dar ei nu au nici in o legatura cu fotografia. dar sa ii lasam in pace, a fost un moment in care piata a explodat, am fost invadati de multi asa zis fotografi, in curand piata se va aseza si se va cerne. Cateva din lucrurile pe care le fac eu le gasiti pe situl meu
www.dangheorghe.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu